Na každou nemoc vyrostla bylina


NEKLID, POCIT TÍSNĚ, NERVOZITA

25.11.2011 08:52
Dobrý den, paní Mayo,mám již delší dobu velký problém se spaním. Nemůžu usnout, ležím v posteli a v hlavě se mi honí všechno možné, najednou svítá a já jsem pořád vzhůru. Mám přitom i pocit tísně, ten se objevuje i během dne, a vůbec se cítím hrozně nervózní. Pomůžou bylinky? 

 

Dobrý den, je možné, že jste pod vlivem dlouhodobého stresu, možná jste prožila něco hodně nepříjemného, případně se vyhýbáte řešení určité situace. Zkuste se v klidu zamyslet, čeho se bojíte, co vám doslova "vrtá v hlavě". Po bylinné stránce bych vám doporučila bylinkový čaj PROČIŠTĚNÍ/DETOXIKACE v kombinaci s bylinkovou směsí KLIDNÉ NERVY/NESPAVOST. Vhodné by byly i bylinkové sedací koupele KLIDNÉ NERVY/NESPAVOST. Držím palce. Pokud si budete přát uvedené bylinkové čaje objednat, ozvěte se prosím na tel. číslo: 722 185 795, mailem na: bylinky.maya@seznam.cz nebo si vše kupte přímo v e-shopu. Počítejte, že kolik roků nemoc trvá, tolik měsíců může být nutné bylinky pít, minimálně však 3 měsíce.

Přeji krásný den! ANDREA MAYA
bylinky na neklid, pocit tísně, nervozita

—————

Zpět